فولاد مبارکه سپاهان اصفهان

جدایی رحمان احمدی از تیم سپاهان تقریبا قطعی شده و جالب اینکه هیچ کس حتی خود رحمان هم نمی‌داند چرا فصل آینده پیراهن طلایی‌پوشان را بر تن نمی‌کند.

 

 

 

شاید با توجه به عملکرد خوب رحمان احمدی در تیم سپاهان، ماندن او در این تیم اصفهانی برای فصل آینده، کمترین خواسته هواداران این تیم اصفهانی بود اما سپاهانی‌ها با جذب محمدباقر صادقی به نوعی عنوان کردند که تمایلی به همکاری با رحمان احمدی ندارند؛ البته گفته می‌شود تعلل‌های معنی‌دار مدیربرنامه‌های رحمان هم در قضیه جدایی این بازیکن از سپاهان بی‌تاثیر نبوده است.

* نتوانستی با سپاهان توافق کنی؟

نه. ما با سپاهان به توافق نرسیدیم و دیگر همه چیز تمام شد.

* گویا منتظر بودی که با کرانچار در مورد ماندنت در اصفهان مذاکره کنی؛ درست است؟

نه. من منتظر کرانچار نماندم.

* پس مشکل چه بود که در سپاهان نماندی؟

من مشکلی با سپاهان نداشتم.

* اما بسیاری می‌گویند به دلیل اینکه در پاسخ دادن به سپاهانی‌ها تعلل کردی، ‌آنها صادقی را جذب کردند.

نه. اصلا این مسئله صحت ندارد. ما با سپاهانی‌ها صحبت کردیم و به توافق نرسیدیم؛ من در جریان این که برای ماندنم در این تیم مشکل خاصی بود یا نه، نیستم ولی از طرف من برای حضور در سپاهان مشکلی نبود.

* فکر می‌کنی نبودنت در سپاهان به اتفاقات فصل گذشته و جریان دو اخطاره بودنت در بازی با السد مربوط است؟

ببینید من با سپاهان قرارداد ندارم که با جدایی از این تیم مشکلی داشته باشم؛‌ بازیکن آزاد هستم و خودم برای خودم تصمیم می‌گیرم؛ قرارداد من با باشگاه سپاهان تمام شد و سپاهانی‌ها مثل تیم‌های دیگر به من پیشنهاد دادند و با آنها صحبت کردم اما به توافقی نرسیدم؛ ‌قراردادی نداشتم که آنها بخواهند مرا نگه ندارند؛ ما تیم را قهرمان ایران و صعود کرده به مرحله یک چهارم نهایی تحویل گرفتیم و قهرمان ایران و صعود کرده هم تحویل دادیم و نه بالا رفتیم و نه پایین و فکر نمی‌کنم هیچ کاری انجام داده باشیم. فقط پارسال با آن همه مهره قهرمان ایران شد اما امسال با هزینه‌های کمتری به این افتخارات دست یافتیم.

* پس حتماً رقم قرارداد را بالا بردی که نتوانستی در تیم بماند.

من اصلاً با این تیم در مورد مسائل مالی صحبتی نکردم؛ سپاهان را دوست دارم و دوست داشتم در این تیم بمانم اما باید بگویم جدایی من از سپاهان ربطی به بحث مالی هم نداشت. من طرفداران سپاهان را دوست دارم و باید بگویم آنها در قهرمانی امسال خیلی به ما کمک کردند و باید از آنها تشکر کنم. امیدوارم سپاهان بتواند امسال هم دل این مردم و هواداران اصفهان را شاد کنند. راستش ما هم از بردهای سپاهان خوشحال می‌شویم. خودم را مدیون هواداران می‌دانم و جدایی من به خاطر شرایطی بود که بهتر است مسئولان تیم در مورد آن توضیح بدهند.

* یعنی می‌گویی مسئولان تیم شرایطی را فراهم کردند که در سپاهان نمانی؟

من این حرف را نزدم اما می‌گویم از مسئولان تیم بپرسید که چرا در سپاهان نماندم.

* می‌گفتند به ذوبی‌ها گفته‌ای اگر سپاهان نشد، به ذوب‌آهن می‌روی!

ذوب‌آهنی‌ها یک بار با من تماس گرفتند و من شماره مدیر برنامه‌هایم را به آنها دادم که با او صحبت کنند و فعلاً در جریان نیستم که با چه تیمی صحبت کرده است. چون چند روز است با مدیر برنامه‌هایم صحبت نکرده‌ام و خبرش را ندارم که چه کاری کرده است.

* یعنی خودت نمی‌دانی فصل آینده در چه تیمی بازی می‌کنی؟

فعلا که سر نخواستن من دعواست!

* بگذریم؛ به نظرت صادقی می‌تواند جای تو را در سپاهان پر کند؟

من تاکنون در مورد هیچ دروازه‌بانی در ایران اظهار نظری نکرده‌ام و اکنون هم در مورد صادقی هیچ اظهار نظری نمی‌کنم؛ فقط دعا می‌کنم که تیم سپاهان موفق باشد.

* ممکن است به سپاهان برگردی؟

به هر حال امسال قسمت نبود در سپاهان بمانم و شاید روزی به این تیم برگردم؛ امیدوارم فصل بعد بتوانم به سپاهان باز گردم.



نوشته شده در تاريخ یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:, توسط علی فدایی

.:تمام حقوق برای سایت SepahanFC محفوظ بوده و استفاده از مظالب سایت تنها با ذکر منبع مجاز میباشد
.:مدیریت سایت: علی فدایی | پست الکترونیکی: Ali_fde@yahoo.com